Levi9 āĀ Training Brainstormen
Levi9 is een bedrijf dat IT-services zoals applicatieontwikkeling en onderhoud, package implementation en het onderhoud aan (software)infrastructuur verzorgt voor klanten als TomTom, Bol.com en Scania. Met vestigingen in onder andere Nederland, RoemeniĆ«, OekraĆÆne en ServiĆ« en met meer dan 900 werknemers is Levi9 internationaal actief. Levi9 legde een vraag bij Yooth neer met betrekking tot co-creatie. De uitdaging was om klanten op een gestructureerde manier actiever mee te nemen in het ontwikkelproces. Dit leidde tot producten en diensten die nog beter zijn afgestemd op de wensen van de klanten van Levi9. Yooth heeft hier training en coaching verzorgt voor Levi9 over het onderwerp co-creatie.
Wat hebben we gedaan?
āHet was een uitstekende workshop over co-creatie. Goede methode, die mensen echt helpt om met ideeĆ«n te komen, delen en beste ideeĆ«n te kiezen. Prima georganiseerd en veel nuttige informatie.ā
– Pavel Chunyayev, Business Technology Consultant at Levi9 Technology Services
AIESEC ā Training Creativiteit
AIESEC is een internationale studentenorganisatie met meer dan 80.000 leden wereldwijd die actief is in meer dan 120 landen. De organisatie gelooft dat jongeren de sleutel zijn tot een betere toekomst en wil hen onder andere ondersteunen bij het ontwikkelen van hun leiderschapskwaliteiten. Voor de Nederlandse marketingafdeling heeft Yooth een training Creatief denken verzorgd. De training heeft als resultaat gehad dat de creatieve vaardigheden van de deelnemers zijn verbeterd dat hen natuurlijk weer helpt met het verzinnen van originele marketingcampagnes.
āHet was erg interessant en waardevol voor ons team! Heel leuk om vanuit een andere manier en theorie naar een brainstorm te kijken. We hopen dit nog veel toe te gaan passen de komende tijd!ā
– Alexandra Campagne, Vice President Marketing at AIESEC the Netherlands
KNGF ā Workshop Creativiteit
Voor de marketeers en communicatiemedewerkers van het KNGF heeft Yooth een workshop creativieit verzorgd. Het belangrijkste doel hierbij was openstaan voor elkaars ideeƫn en daarbij focussen op groepsdynamische processen. In de workshop bood Yooth een structurele methode van brainstormen aan die de output van ideeƫn creatiever en relevanter maakt. Hierbij werd duidelijk dat je moet openstaan voor elkaars ideeƫn omdat je zo uiteindelijk tot een doelgerichter concept komt, ook met behulp van de ideeƫn die uiteindelijk niet worden gekozen. Naast deze structurele methode van brainstormen waren deelnemers na de workshop ook bewust van groepsdynamische processen en hadden zij manieren om deze uit te schakelen wanneer deze schadelijk zijn voor het resultaat.
āIn 2 uur loodsen Tijs en Sani ons door de theorie en met de oefeningen ālanddeā de informatie ook echt. De workshop levert concrete handvatten op voor het genereren van meer en betere ideeĆ«n voor het oplossen van problemen en voor het verbeteren van processen.ā
– Ingrid Oostveen, manager fondsenwerving & communicatie bij KNGF