Wat hebben we gedaan?

Yooth

Levi9 – Co-creatie
Levi9 is een bedrijf dat IT-services zoals applicatieontwikkeling en onderhoud, package implementation en de onderhoud aan (software)infrastructuur verzorgt voor klanten als TomTom, Bol.com en Scania. Met vestigingen in onder andere Nederland, Roemenië, Oekraïne en Servië en met meer dan 900 werknemers is Levi9 internationaal actief. Levi9 lag een vraag bij Yooth neer met betrekking tot co-creatie. De uitdaging was om klanten op een gestructureerde manier actiever mee te nemen in het ontwikkelproces. Dit leidde tot producten en diensten die nog beter zijn afgestemd op de wensen van de klanten van Levi9. Yooth heeft hier training en coaching verzorgt voor Levi9 over het onderwerp co-creatie.

“Het was een uitstekende workshop over co-creatie, goede methode die mensen echt helpt om ideeën te komen, delen en de beste ideeën te kiezen. Prima georganiseerd en veel nuttige informatie”
– Pavel Chunyayev, Business Technology Consultant bij Levi9 Technology Services

Levi9 logo

AIESEC – Creatief Denken
AIESEC is een internationale studentenorganisatie met meer dan 80.000 leden wereldwijd die actief is in meer dan 120 landen. De organisatie gelooft dat jongeren de sleutel zijn tot een betere toekomst en wil hen onder andere ondersteunen in het ontwikkelen van hun leiderschapskwaliteiten. Voor de Nederlandse marketingafdeling heeft Yooth een training Creatief denken verzorgd. De training heeft als resultaat gehad dat de creatieve vaardigheden van de deelnemers zijn verbeterd dat ze natuurlijk weer helpt met het verzinnen van originele marketingcampagnes.

Het was erg interessant en waardevol voor ons team! Heel leuk om vanuit een andere manier en theorie naar een brainstorm te kijken. We hopen dit nog veel toe te gaan passen de komende tijd!”
– Alexandra Campagne, Vice President Marketing bij AIESEC Nederland